In een wereld die voortdurend in beweging is, is change management de sleutel tot het bereiken van blijvende groei, efficiëntie en innovatie.
Voel je stress of zelfs chaos in jouw organisatie? Ervaar je een hoog verloop of ziekteverzuim? Leveren je medewerkers niet wat ze beloven? Ben je bang de grip te verliezen?
Wij kennen jouw uitdagingen én hebben de oplossing. Kies voor een verandertraject met AnyChange en wij garanderen dat jouw resultaten binnen nu en drie jaar verbeteren: meer productiviteit, minder verloop, ziekteverzuim en stress. En dus een sterkere concurrentiepositie en beter resultaat.

Up-to-date blijven?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang maandelijks
meer van deze handige tips, nieuws & inspiratie.
Voor vragen kun je natuurlijk ook altijd contact
opnemen via info@intermix.nl
Bekijk ook onze boeken
assortiment

20001
HET VERANDER PERSPECTIEF
Ontdek de businessroman over verandermanagement. Volg Roy van Bergen, directeur van RTech, terwijl hij zijn bedrijf door een kritieke fase leidt. Toekomstbestendigheid staat centraal als Roy en zijn team diepgaande veranderingen ondergaan.
Dit boek geeft inzicht in persoonlijke, team- en organisatieontwikkeling, uitgelegd via het Z-Model of Change®. Het biedt ook reflectievragen voor jouw eigen situatie.

20002
HOW CHANGE WORKS ENGLISH EDITION
Verandering is overal en altijd aanwezig. Dit boek over het Z-Model of Change® biedt inzicht in hoe verandering echt werkt. Het begint met het individuele perspectief en trekt parallellen naar het bedrijfsleven, waarbij de interactie tussen individu en omgeving en de spanningen die veranderingen met zich meebrengen worden belicht. Dit wetenschappelijk bewezen model wordt succesvol toegepast in het veranderen van organisatiestrategieën, culturen en gedrag, en is effectief in coaching.
Dit boek is de Engelse Editie.

20003
De wetenschappelijke theorie van het Z-Model of Change®
Het Z-Model of Change® is ontwikkeld door Martijn de Zoete en is gebaseerd op de principes van cybernetica, de wetenschap van communicatie en controle in mens en machine. Dit model, een vorm van systeemdenken, definieert systemen als een subjectief gekozen verzameling variabelen, toegepast op verschillende contexten zoals de werking van een lamp.
Het Z-Model of Change® past dit concept toe in organisatorische settings, waarbij het systeem bestaat uit verschillende onderdelen: de waargenomen omgeving (markt en toekomst), huidig gewenst en ongewenst gedrag, toekomstig gewenst gedrag, evolutionaire gedragspatronen, verbaal en intern gedrag dat kennis, identiteit en waarden uitdrukt, en doelen met bijbehorende strategieën. Deze elementen samen bieden een diepgaand inzicht in organisatiegedrag en -verandering.